6 mai 2012

Unghiile tale, doua petaleee

Ceea ce ma deosebeste pe mine de restul vanzatoarelor de cafea sunt, probabil, unghiile. Nu-mi place sa le am prea plictisitoare, iar azi le am facute in 5 culori, daca ma-ntrebati va spun ca nu m-am putut decide, daca ma cunoasteti stiti ca nu fac nimic fara un plan clar. E foarte normal sa fie admirate, studiate si complimentate de alte fete, problema mea e cu baietii, din nou.

Un baiat a venit la mine pentru ca mama lui, din piata, ii povestise despre unghiile mele. Ciudat? Eu asa cred. In primul rand de ce ar vorbi o mama cu baiatul despre unghiile oricui si de ce ar veni baiatul sa le vada in persoana?  Gay? Se pare ca nu... venise sa le vada si sa ma intrebe daca sunt cu gel pentru ca si prietena lui vrea sa si le faca si nu stie cat costa. N-am putut sa-l ajut, dar mai trece din cand in cand sa admire. La fel ca azi, cand un domn politist s-a scuzat daca e indiscret, dar vrea sa vada manichiura, i-am zis ca nu m-am putut decide, a zambit si a plecat.

Intr-o alta zi o doamna dadea tarcoale la geamul meu. Baiatul ei, care lucra la cateva strazi departare de mine, a trimis-o special la geamul meu, la fata cu unghii frumoase. Acum ii inteleg retinerea, cum putea femeia sa verifice "nu va suparati, aveti unghii frumoase?", asa ca pana la urma a intrebat "m-a trimis baiatu sa iau cea mai buna cafea de la fata cu unghii frumoase ca din alt loc nu-i place, aici e?" M-am simtit magulita de "porecla", mai ales ca e mult mai buna decat cea pe care mi-au dat-o gunoierii "fata din perete", un fel de Ana a lu' Manole, sau decat "turcoaica" cum ma "alinta" un client rrom.

Nu mi se pare ciudiat sa se uite baietii la unghiile mele, ca le fac pentru a fi admirate, mi se pare ciudat sa fie mai directe si mai curioase decat fetele. Is it just me?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu