12 mai 2012

Diverse

Nene la 80 si de ani: Da' doar atata e? ca eu am dat 2 lei pe una la policlinica. D-aia ai vanzare ca e ieftina.
Ridic din umeri, zambesc.
El: Da' mamaia nu mai e!
Eu (cu voce ridicata, imi da impresia ca nu aude bine): Ba da, ba da.
El: Da? Ce bine.
A mea are probleme cu picioarele. Ca d-aia am fost la policlinica.
A inceput sa nu ma mai recunoasca, zice ca nu sunt eu, auzi!
Eu tac, mi-e greu sa ridic iar vocea, ridic din umeri cu parere de rau.
Ma intreb cate as afla daca as avea inspiratia de a pune mai multe intrebari.
El: Buna cafeaua! si pleaca

Baiat la 20 si ceva de ani: E prima oara cand te vad cu unghiile nefacute.
Eu: N-am avut timp decat sa le sterg.
El: Da' nu ti se rup? Sau folosesti intaritoare?
Eu: Nu mi se rup si nu folosesc intaritoare!
Spre rusinea mea, el stie ce-s alea si eu nu. Ar trebui sa-l iau de bff, ca mi-ar fi de ajutor. El e si tipul care a venit sa-mi vada unghiile pt ca i-a povestit mama lui de ele. Who's the weirdo? Eu sau el?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu