4 mai 2012

Azi, si numai azi

Tipa de varsta mea: Nu stiu ce am, mi-e somn, asa... Nu te duci sa vezi moastele de la biserica?
Eu: Pai cand? ca sunt la munca, daca plec ma injura toti oamenii din...
Ea (ma intrerupe): Da' ce dinti albi ai!
Eu tac, zambesc, uit ce vroiam sa zic, imi dau seama ca ar trebui sa zic multumesc, dar a fost o pauza prea mare si acum ar fi prea tarziu si probabil n-ar fi interesat-o o discutie despre dintii mei cum n-a interesat-o nici motivul pentru care nu ma duc sa vad moastele.

Nene venit din tari straine, dupa ce a tinut 10 minute o tanti care, cu siguranta, avea treaba, de vorba, de fapt a fost mai mult un monolog, apare iar la geamul meu: Buna cafeaua, buna!
Eu dau din cap aprobator.
El: Da, domnisoara ce am vazut in Bordeaux si n-am vazut in tot Madridul, si nu mi-a placut deloc. Beau de cadeau late pe strada.
Eu ridic din umeri.
El: Ce sa faci, e tara coniacului!
Eu ridic din umeri si zambesc.
El (rade de parca i-as fi spus o gluma buna): Buna cafeaua da' n-as vrea s-o beau repede pe toata. Multumesc!
Eu: Cu placere! (sperand sa nu-l intarat la vorba cu raspunsul meu ca vreau sa ma uit la film)
Din fericire pleaca!!

Problema zilei: Oamenii au inceput sa miroasa a transpiratie, iar eu am inceput sa respir pe gura!
Prognoza meteo: In weekend o sa ploua!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu