27 mai 2012

Nu sunt ca celelalte

Tipa de varsta mea: - Ce frig e, ce au zis astia, mai ploua, ca nu am vazut vremea?
Eu: - Nu am vazut, nu ma uit la televizor.
Ea: CUM??? Deloc?
Eu: Deloc.
Ea: Vai, eu n-as rezista, fara serialele mele turcesti, telenovelele mele, daca n-as vedea luni urmatorul episod m-as sinucide!
Eu: Aoleu, pai sa speram ca nu va termina astia serialele, ca ati muri pe capete!
Ea: De unde ca mai sunt doar 6 episoade!
hmm...

When I'm right, I'm right: Tipa caruia i se mflase maseaua, luase augumentin 10 zile si tot nu i se dezumfla, i-am zis sa schimbe antibioticul ca a devenit imuna la el, l-a schimbat si in sfarsit i s-a retras umflatura.
Problema zilei: Daca nu deschid, lumea renunta la cafea in ziua respectiva....sa inchid mai des, fac un bine societatii?
Prognoza meteo: Frig frig frig!

Un comentariu:

  1. Tu iti dai seama cat de tare are nevoie blogul asta cool de poze?
    Trebuie sa gasesti o metoda...
    :*

    RăspundețiȘtergere