6 iunie 2012

Clienti de-o zi

Nene la 45+ ani, la 100 si ceva de kg: Pofta buna domnisoara!
Eu tac, cu gura plina nici Multumesc nu e frumos sa zici.
El: Nu manca mult ca te-ngrasi!
Eu: Nu cred!(cand in sfarsit am terminat din gura) Jacobs la 11 sau Nova la 7?
El: Da-mi una din aia scumpa, fara zahar!
Eu: Dulce sau potrivita? (scenariul e intiparit, e greu cand te scoate cineva din tipar sa nu pui aceleasi intrebari)
El (tipand): Nooo, n-auzisi ca fara zahar?
Eu (sa ma scot): Nici macar zaharina?
El: Nu, da nu-mi mai da restul si pune-mi mai multa cafea.
Eu: Mai bine va puneam in pahar mare.
El: Noo, ajunge! Gata! Multumesc! Sa fii iubita de baieti pe banii lor. Ha, ce ti-am facut, te-am blestemat!
Sa zic multumesc? suna mai mult a urare de iesit la produs, deci nu.

Prognoza meteo: E frig, vine iarna. A dat cu grindina la Motru si d-aia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu