12 iunie 2012

Complimente, sau nu

Tigan un pic prea prietenos si bine facut in masa calorica: - Buna!
Eu: - Buna ziua!
El: - Ce mai faci?
Eu: Bine (treci la subiect)
El: Un 3 in 1. (multumesc)
El: Da' ce unghii frumoase ai, sunt ale tale? sau....?
Eu: Ale mele.
El: Da' zau de nu le-ai facut frumos.
Eu: Multumesc!
El: Mai putin una.
Eu: S-a stricat intre timp.
El: Ca actrita aia din filme, italianca. (Si ei i s-a stricat o unghie?)
Eu: N-o stiu.
El: Nu sti?(dar nu ma lamureste)
El: Esti de-o seama cu nevasta-mea.
Eu...zambesc, bucuroasa ca are nevasta, desi nu sunt sigura ca il incurca.
El: Nici ea nu se ingrasa de fel.
Eu....zambesc, nu pot sa-i intorc complimentul.
El: Da' lapte la 3 in 1 nu pui?
Eu (desi i-am spus si acum cateva zile cand a luat tot 3 in 1 si mi-a cerut lapte): Nu, ca are el!
El: A, da? Hai pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu