9 iunie 2012

Exprimare libera

Eu: Da?
Nene mai tuciuriu: Na. (si-mi intinde 1 leu)
Eu:  ii spun povestea cu cafeaua si costurile, face 10 secunde pauza de gandire.
El: Da' cu lapte n-ai?
Eu: Ba da. Nova la 11 si Jacobs la 15 cu tot cu lapte.
El: Da-mi o nova d-aia la 11, da' sa fie buna! (Si-mi intinde 1 leu)
Eu: Nu mai bine va dau un 3 in 1 ca are si lapte si costa 1 leu?
El: Da-mi....Da' faci ceva bani pe zi, faci, nu-i asa?
Eu: Nu prea, ca nu vedeti ca nu e lume in piata, deci nu e nici la mine. S-au si lasat de baut cafea. S-au lasat de tigari si fara cafea nu merge.
El: NUuu! Sa-ti spun eu de ce. Pai din Europa, Romania e tara cu cei mai multi cardiaci. Datorita faptului ca (exprimarea lui cred ca a fost alta, ceva care mi-a adus aminte de domnul cu "s-a constatat o furtuna") romanii mananca multa paine, si multa carne. La FranceJi (asa cum s-aude) n-ai sa vezi asa ceva. E9i cand se duc in supermarketuri ii  vezi numai cu verdeturi. Da, sa stii!
Eu: Asta e.
El: Da, asta e motivul. Hai, o zi buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu