14 iunie 2012

Pazea ca vin taranii

Nene la 40 de ani, a luat 4 cafele si i le-am pus intr-o cutie sa le poata duce: Ah, ce bine ca mi le pui asa, ca sunt fierbinte si nu pot sa le duc.

Gabor (tigan ungur din cate am inteles) vorbea cu un roman: Auzi, tu stii cum ne speriem noi copiii? Le spunem ca-i dam unui roman!

Bisnitar: Da nana si mie o cafea!
Nene jurnalist care ia cafea de pomana: Multumesc! Sa traiti!

Si acum va intreb, cand nu crede lumea ca sunt o fetita de liceu, crede ca sunt baiat?
Nu ma deranjeaza, nici prima varianta, nici a doua, doar sunt curioasa.

Problema zilei: Oamenii sunt tarani, nu e vina lor ca s-au nascut la tara, ci ca mai dau din cand in cand pe la oras. Oamenii fumeaza, si acesti oameni, care nu sunt oraseni, isi arunca tigara intr-un cos de gunoi. Ce se intampla cu un cos in care s-a aruncat o tigara nestinsa in prealabil? Ia foc ce e inauntru, norocul meu ca au venit cclientii si mi-au zis, ca eu nu descoperisem sursa mirosului.

2 comentarii: