2 mai 2012

Fluide Biologice

Corpul uman produce fluide, pe care, majoritatea dintre noi, le pastram pentru noi, dar aici, la piata, lumea le impartaseste si cu mine. Nu sunt o fata care se scarbeste usor, dar cand un client isi trage nasul apoi goleste continutul in fata geamului meu, ma scarbesc un pic, tre' sa recunosc.

Dar reusesc sa-mi iau gandul, ca n-am de ales, ca vine urmatorul care stranuta in palma, apoi numara bani cu aceasi mana intinata de fluidele personale. Ii iau si-i pun printre ceilalti bani, probabil la fel de marcati, cu fluide sau alte murdarii personale, dar la care n-am fost martora.

Imi pun reminder sa ma spal pe maini mai des, dar nu prea, pentru ca vine urmatorul client, un tataie care a ramas cu ticul de pe vremea banilor de hartie, care nu se dezlipeau, de a baga degetul in gura cand ii numara. Asa ca de abia acum e ok sa ma spal pe maini, apoi s-o iau de la capat, bineinteles.

Boala Zilei: N-o mai sufar pe Maria asta! (bisnitarii)
Prognoza meteo: Asta-i vara, nu primavara!

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai fac si asta din cand in cand, cand imi scapa maruntul in cafeaua care curge pe langa termosuri, in rest nu ma bag...

    RăspundețiȘtergere