16 mai 2012

Fiecare cu nebunii lui

Severinul are cativa nebuni, pe care, in mod normal, toata lumea ii ignora. Cea mai recenta nebuna, si cea mai activa, este Corina. Corinei ii place sa vorbeasca singura, mai putin cand o persoana ii capteaza atentia si atunci vorbeste cu acea persoana de parca s-ar cunoaste de ani de zile. Bineinteles ca nu e un dialog, ci monolog, un fel de radio stricat care se tine dupa tine, iar daca faci greseala s-o bagi in seama o sa te introduca imediat in povestea ei.

Cum am facut eu ieri. Ma uitam linistita la film, vine cineva, o servesc, iar Corina a aparut de nicaieri, mustrandu-ma "Pai cum, draga, nu stii sa faci cafeaua, ce tot intrebi, ar trebui sa stii!" Initial am ignorat-o, dar pt ca afara ploua, radioul se aciuase sub acoperisul meu, la geamul meu, iar filmul la care ma uitam nu se mai auzea cum trebuie. Si un pic iritata ca era prea de dimineata ca sa imi bat capul cu nebuni, ii spun sa se duca in alta parte, sa nu stea la geamul meu. Zis si... vai de capul meu.
Ea: Da' ce draga, ce-mi spui tu mie unde sa stau, ca eu stau unde vreau. Auzi la ea sa plec, da' ce, esti de la securitate. Ia vezi ca noi nu suntem amandoua la serviciul secret roman, ca n-am chef sa plec, uite asa" si tot asa timp de 15 minute, nu sunt sigura daca a plecat ca s-a oprit ploaia sau ca i s-a uscat gura. Intre timp a mai aparut o nebuna, cu deficit de vorbire care stie sa zica doar "faca" adica cafea, si ii dau de mila, care a stat sa o bea tot sub geamul meu si care mangaia lumea care venea la cafea.

In alta zi minunata a venit Corina la geamul meu si m-a intrebat: Nu, te supara, ma imprumuti si pe mine cu 70 de bani?
Eu: Nu.
Ea: Atunci imi dai si mie o cafea pana mai incolo? (cafeaua mea costa 70 de bani)
Eu: Nu.
Ea: Da, bine draga, ce mult vorbesti, nu mai taci?

Problema zilei: Am aflat cine a inventat cappuccino: Mamele care alapteaza. A venit o tanti sa-i dau o cafea, da' sa-i pun si apa ca s-o fac mai slaba, ca alapteaza si devine bebe nervos. Eu si tanti care era in spatele ei ne uitam tampite una la alta. Eu am zis ca nu ma pricep, dar bunul simt imi spunea ca n-ar fi trebuit sa bea cafea mai deloc.
Prognoza meteo: In weekend se incalzeste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu