30 aprilie 2012

Rrom sa fii, noroc ca esti!

Auzisem doar povesti, pana sa vin aici, de numele extravagante ale rromilor, dar de cand m-am mutat aici am reusit sa strang o colectie pe care azi o s-o impartasesc cu voi.

O avem pe Maiastra, o tiganca batrana si bolnava, pe fi-su Budala si sotia lui Molonia, plecati in Franta, fata ei Princesa, caci asa pronunta si ei, banuiesc ca un alt baiat al ei e Bijutaru si inca doua fete Desdemona si Ploaia.

Ceilalti vecini ai nostrii sunt Ribana si sotul, Mian. Au mai fost 3 frati in zona Athos, Portos si Aramis, iar primul nascut Athos, era fata, bineinteles. Am mai auzit cand strigau dupa una Argentina si pe restul i-am uitat.
Samir si sotia SoMNia, nu, n-am facut greseala de tipar, Pianu un rrom batran care fluiera dupa fete, si Casieru un batran de care doar am auzit ca era scandalagiu si a murit, saracu'.
Cunosteam un rrom al carui nume nu-l stiam exact, dar nu suna prea bine oricum, cert e ca era poreclit Cristi.
Altele din auzite: Alunita si Aviatorul.

Boala zilei: Tanti s-a sters aseara cu betisor in ureche si acum simte presiunea aerului pe timpan, iar daca isi pune vata are impresia ca nici cu cealalta nu mai aude.
Prognoza meteo: Daca de acum e cald, mai incolo ce facem?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu